onsdag den 16. maj 2007

Nyt vandtæt mobilgrej

Så fik jeg endelig fat i en ny mobil og et nyt vandtæt etui.

Jeg mistede det gamle grej under et rast ved Silkeborg Langsø den 26. april - surt. Jeg må flovt melde at det var fuldstændigt min egen skyld. Jeg glemte simpelthen mobil og etui på rækværket ved anløbsbroen efter at jeg havde ringet hjem om at jeg blev forsinket! Og som om det ikke var nok at miste mobil til 500 og etui til 200, fik jeg oveni en fartbøde på 500 da jeg kørte op til Silkeborg for lige at checke om jeg kunne være så heldig at mobilen lå der endnu - det gjorde den selvfølgelig ikke. Samlet pris for dumheden: kr. 1200.

Den nye mobil er bare en Nokia 1600 som åbenbart er noget af det billigste man kan få nu om dage uden abonnement. Jeg bruger den udelukkende i forbindelse med kajakture og har den aldrig tændt - jeg har den bare for at kunne ringe selv. Jeg vil ikke forstyrres når jeg ror.

Etuiet er et Aquapac Mini som er noget mindre end det AquaCall jeg havde før. Desuden er lukkemekanismen meget nemmere at have med at gøre. Aquapac Mini er købt hos KajakHuset i Egå for kr. 199,00.

Ingen kommentarer:

Du syntes måske også om: