lørdag den 21. juni 2008

Broer jeg har roet under (52)

Stærkt inspireret af Poul Møllers side med erobrede broer, kiggede jeg dybt i mit eget fotoalbum og fandt billeder af nogle af de broer jeg selv har roet under. Nu vil jeg fremover huske at tage billeder af alle de broer jeg erobre. Man er vel samler! Jeg har besluttet at det kun er broer med offentlig bil- eller togtrafik som kommer med i denne liste. Dog vil specielt flotte, kendte eller historiske broer blive medtaget i begrænset omfang.

Listen er så klogt (?) lavet, at de nyeste ligger nederst - men jeg gider ikke lave det om.

Klik på navnet for at få position på kort.









































































Landevej 170 over Skanderborg Sø


Jernbanebroen ved Skanderborg Sø


Bjerringbro østre omfartsvej
Bjerringbro centrum
Resen Bro
Silkeborg, bro ved Papirfabrikken
Ulstrup Bro
Svostrup Bro







Randers, motorvej E45
Randers, jernbanebro vest
Langå landevej 587
Ans Bro
Kongens Bro
Landevej 461 over Salten Å
Jernbanebroen ved Knudsø, Ry
Landevej 503/575 over Nørreå
Broen over Nørreå ved Ålum
Landevej 525 krydser Nørreå







Ny jernbanebro ved Randers
Gl. jernbanebro ved Randers
Randersbro
Horsens, Høegh Guldbergs Gade over Bygholm Å
Horsens, Megascopebroen over Bygholm Å
Horsens, Holmboes Allé over Bygholm Å
Horsens, Sønderbrogade over Bygholm Å
Vejlefjordbroen

Toldbodvej over Vejle Å


Gammel Havn over Vejle Å





Danmarksgade/Sjællandsgade over Vejle Å

Jernbanen over Vejle Å


Fin gammel gangbro over Vejle Å

Borgvold over Vejle Å
Dæmningen over Vejle Å
Søndergade over Vejle Å
Sallingsundbroen







Den gamle Lillebæltsbro







Enghavevej over Vejle Å







Boulevarden over Vejle Å







Bredstenvej over Vejle Å







Christian 8.’s Vej over Silkeborg Langsø











Ingen kommentarer:

Du syntes måske også om: