mandag den 25. juni 2007

Garmin Forerunner 101 vers. 3

Jeg har lige hentet den tredie Garmin Forerunner 101 hos mit lokale Kvickly (den er købt på Nettorvet - deres internetbutik). De to foregående er stille og roligt afgået ved døden. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal stille op med den, for jeg er egentlig glad for den, den opfylder til fulde mit behov - men det er altså dødirriterende at den ikke kan tåle vand, for jeg tror at det er det der er problemet.

Jeg har den aldrig »dyppet« i vand i længere tid, men den får selvfølgelig nogle skvulp ind over når den sidder spændt fast på nettet foran cockpit. Men det burde den altså kunne tåle. Heldigvis har garantien dækket hver gang, så jeg har fået udleveret en helt ny hver gang - det skubber garantien foran hele tiden, men det godt nok irriterende at skulle undvære den i den periode hvor Garmin undersøger om det kan betale sig at reparere den.

Jeg har lavet et indlæg i Havkajakroernes debatforum for at høre om der er andre der har dårlige erfaringer med den. Om der måske er en mulighed for at købe et etui der virker til den eller andet. Det kan jo være at en løsning vil være at ro med den i en lomme i vesten.

Ingen kommentarer:

Du syntes måske også om: