tirsdag den 26. juni 2007

Stille flyder Donau - nå nej, Nørreåen

På min seneste tur på Nørreåen afprøvede jeg lige mit nye Olympus-kameras filmfunktion og det er der kommet dette lille filmklip ud af. Det er optaget mens kajakken driver afsted med strømmen, så der er da en smule strøm i Nørreåen, selv om det ikke virker sådan.

Jeg er ikke specielt imponeret af denne filmfunktion i kameraet. Der burde kun have været fuglekvidder på lydsiden, men det virker som om der bliver optaget en del støj, som måske kommer fra selve kameraet. Men det er noget jeg vil eksperimentere videre med. Det kunne jo være sjovt at ro ud i nogle bølger med kameraet spændt fast foran på kajakken!

Du kan se filmklippet ved at højreklikke på billedet og så downloade filen til harddisken og så se den derfra. Det er en Quicktime-fil på 10,8 MB som varer 34 sekunder.

Ingen kommentarer:

Du syntes måske også om: