torsdag den 25. februar 2010

Det vrimler med kajakbloggere derude

Jeg har over tid oparbejdet en omfattende samling af links til personlige kajaksider som jeg kan se at rigtig mange benytter. Linket er i højre spalte lige under Månefase. Jeg finder en del nye på PaddlingPlanet, men det er en side som man aktivt skal melde sig til for at blive komme med. Det er også kun sider der kan levere et feed der kan komme med - folk med mere traditionelt opbyggede sider kan ikke optages på grund af teknikken bag. Hvis du har en kajakblok, men ikke er med, vil jeg da anbefale at du tilmelder dig. At sproget er dansk er ikke noget problem, for efterhånden er der mange som anvender GoogleTranslate som er kommet til at virke nogenlunde. Den bliver hele tiden bedre, især hvis du indberetter forkerte oversættelser.

Ud over det har jeg programmeret forskellige »støvsugere«, som gennemsøger nettet for kajakrelaterede ting. Her finder jeg de fleste. Tidligere har jeg blot lagt nye links ind listen og markeret dem som nye, men fremover vil jeg lade de sidste nye stå for sig selv øverst på listen så det er hurtigere at orientere sig om nyhederne. De vil fremover blive lagt på i puljer - det er lettere for mig.

Siderne herunder er de seneste ni som er tilføjet:

Ingen kommentarer:

Du syntes måske også om: