tirsdag den 5. april 2011

Ny flot hjemmeside for Havkajakroerne

Rigtig flot ny hjemmeside for Havkajakroerne.
Så er den nye flotte hjemmeside for Havkajakroerne oppe at køre. Den virker dejligt enkel at kikke på umiddelbart, men der er rigtig mange informationer gemt på siden - og heldigvis superlogisk med en enkel, men effektiv, navigation i toppen.

Der er enkelte ting som ikke er helt på plads endnu, fx er der ikke nogen endelig aftale på plads med de mange kajaknetværk rundt om i landet. Men det kommer sikkert på plads efter endnu et møde med dem.

Det er flot med sidebjælken hvor der er kalender, ugens billede og vejret nederst. Et enkelt kritikpunkt er at sidehovedet (med de skiftende billeder) er for højt efter min smag. På en netbook snupper den alt for meget af skærmbilledet - på min 22" skærm er det selvfølgelig ligegyldigt. Efter min mening ville den halve højde havde været rigeligt. Men det er selvfølgelig en bagatel.

Alt i alt en rigtig flot og overskuelig side. Tillykke med den.

2 kommentarer:

Pouls kajakblog sagde ...

Enig med dig i at siden er flot, men har du fundet ud af hvordan du logger på? Jeg har prøvet alt på den enkelte logon-linie, men intet lukker mig ind i varmen.

Helge Helligsøe sagde ...

Hej Poul

Du skal bare skrive det samme password som på den gamle side - det virkede for mig. Altså intet brugernavn, kun det password du har fået udleveret tidligere.

Venlig hilsen Helge

Du syntes måske også om: