mandag den 4. juni 2007

Hæftet Havkajakroer

Lars Borch - Havkajakroer
Ungdomsringen, 2006 - 46 sider

Så blev jeg alligevel ejer af hæftet Havkajakroer, selv om jeg har den udvidede version som hedder Havkajakinstruktør. Tidligere omtalt her.

Jeg har fået hæftet tilsendt i forbindelse med et kursus jeg skal på hos KajakHuset i kommende weekend. Det er en rigtig god ide at de sender det ud så man har mulighed for at forberede sig til kurset - i det mindste på det teoretiske plan. Kurset er et begynderkursus der bliver afviklet efter Havkajaksamrådets retningslinier. Så jeg går ud fra at der er undervisning i det meste af det som dette hæfte indeholder (dog undtaget grønlændervending som er omtalt til sidst i hæftet).

Det er så meningen at jeg skal til et eksamenskursus den anden weekend i august (hvis det ikke bliver flyttet).

Prisen for et sådant kursus er kr. 1650,00, men jeg har fået det for den halve pris fordi jeg har købt en kajak hos dem. Jeg glæder mig rigtig meget til at skulle afsted. Ifølge DMI bliver det solskin og 4 m/s med pålandsving - det tegner godt.

Hæftets er en forkortet version af Havkajakinstruktør-hæftet på kun 46 sider. Udmærket hæfte til en pris af kr. 50,00 - jeg ville dog ofre de kr. 135,00 som det »store« hæfte koster.

>> Begynderkursus, havkajak
>> Køb hæfterne her

Ingen kommentarer:

Du syntes måske også om: