onsdag den 11. juni 2008

Ro bare videre med vablen!

Jeg var ikke klar over at Compeed har markedsført et helt vandtæt plaster. Jeg så det i dag på vores lokale apotek og kunne ikke dy mig for at købe det. Jeg håber selvfølgelig at jeg aldrig får brug for det. Det er heldigvis aldrig sket for mig at jeg har fået vabler af at ro, men det må næsten ske på et eller andet tidspunkt!

Hvis dette plaster er bare halvt så godt som dem Compeed har lavet til at sætte på der hvor løbeskoene altid gnaver hul, så er det alle pengene værd. Jeg har prøvet at gå gnavet hul på huden ved for hård træning i nye sko, for så bare at sætte sådan et plaster på og så løbe videre. Det er bare rigtig godt.

Pakken består af to meget store (70x55 mm), fem små (38x37 mm) og fem i almindelig størrelse (70x25 mm). Om de er så gode at det er muligt at ro videre med en vabel i hånden må tiden jo vise. Prisen for pakken er kr. 39,95.

Ingen kommentarer:

Du syntes måske også om: