lørdag den 7. marts 2009

KONKURRENCE: Tre underlige stykker kajakgrej

   
   
Mon ikke vi alle sammen har noget tilbehør til kajaklivet som er lidt besynderligt. Nogle ting som vi finder ganske praktiske, ja nogle gange helt uundværligt, men som oprindeligt har haft en helt anden funktion. Jeg fandt i hvert tilfælde ud at min romakker Michael, som jeg roede en fem dages tur med på Gudenåen, var i besiddelse af nogle smarte plastruller til at beskytte bunden af sin flotte Greenlander Pro glasfiberkajak med. Det var helt sikkert ikke standard kajakudstyr. Det var bare noget sommer badelegetøj han havde købt i et supermarked og skåret til i passende længder. Men det virkede perfekt som beskyttelse af bunden af kajakken, selv om det lød ganske skrækkelig når kajakken rullede hen over dem.

Jeg er også i den lykkelige ejer af nogle underlige ting som jeg stort set anvender hver gang jeg skal på vandet. Det er dem som er afbilledet her til venstre.

Konkurrence
Men er der nogen som kan gætte hvad jeg bruger disse ting til? Hvis du har et bud på det kan du være med i konkurrencen om en kortærmet T-shirt som jeg sætter på højkant. Jeg skal have svaret på en e-mail senest den 31. marts 2009.

Send mig en mail med ét gæt for hver af tingene A, B og C. Husk at skrive KONKURRENCE i emnefeltet så jeg får mailen i den rigtige indbakke. Den som gætter alle tre rigtigt vinder en kortærmet T-shirt efter frit valg fra min nyåbnede internetshop. Der må kun gættes én gang pr. deltager. Hvis der er flere som har tre rigtige svar trækker jeg lod bland disse. For at deltage skal du være bosat i Europa. Løsningen og vindernavnet bliver offentliggjort her på bloggen den 2. april 2009. Vinderen bliver kontaktet direkte så jeg kan få adresse, tøjstørrelse og ønsket model.

Hvis der ikke er nogen som gætter alle tre dimser rigtigt tilfalder præmien undertegnede!
 „
Hvis du selv har et eller andet spøjst stykke kajaktilbehør du ofte bruger, må du gerne tage et foto og maile det til mig med en kort forklaring om hvad du bruger det til. Jeg vil så prøve at samle op og lave et indlæg om mærkeligt udstyr på et senere tidspunkt.
 “

Ingen kommentarer:

Du syntes måske også om: