mandag den 31. maj 2010

Maj - retrospektivt

Her er lidt foto fra mine kajakture i maj måned gennem tiden.
Alle foto er manipuleret i Photoshop og/eller andre programmer.

Her har jeg fanget seks kajakker på vej syd om Store Okseø under Havkajakroernes forårstræf i 2009.
Læs historien her.


Fra en af de første længere ture i min Prijon Barracuda. De 54 km blev roet i 2007.
Læs historien her.


En del af dæmningen ved det gamle elværk »Tangeværket«. Fanget en smuk majdag i 2008.
Læs historien her.


En diset morgen ved Palsgård voldsted i starten af maj sidste år.
Læs historien her.


En fantastisk udsigt fra en lejrplads højt over Vejle Fjord. Der er rigtig langt op, men det er besværet værd.
Læs historien her.

Gennem tiden har jeg roet 17 ture i kajak i maj måned. Det er i alt blevet til 453 km i (for det meste) godt maj-vejr. Sidste år var jeg på to ture med overnatning i løbet af maj måned - ellers har mine ture med overnatning faktisk mest ligget om efteråret.

Her i år har jeg overhoved ikke roet en eneste kilometer i maj måned. Faktisk har jeg slet ikke siddet i min kajak siden i starten af april. Mon ikke det er ved at være tid til at får skrabet de værste alger af?

Ingen kommentarer:

Du syntes måske også om: